Friday 6 January 2012

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI

Assalamualaikum,

Wa tak tau macam mana nak start. Nie entri pertama gua by the way.PERGHH! kencang tak kencang? Actually, wa dah lama menulis, lama sangat,cuma tulisan gua tak tersampai teknologi teknologi nie. Hanya bicara seorang remaja biasa, yang bodoh di sisi Tuhan sendiri. yang hanya mampu berdiri dan memerhati. Banyak benda gua nak kongsi, tu pasal gua buat blog nie. tapi bukan untuk di dengar atau untuk di bahas. ini hanya pendapat remaja gila. remaja yang bosan dengan dunia,dunia nya sendiri.

Aku tidak pandai berbicara. cuma mungkin aku ada secebis kata bukan dari manusia.Apabila imaginasi mengatasi kecerdikkan , lihat dengan mata hati, dan bukan jasat yang memerhati. lumpuhnya seorang manusia, bukan pada fizikal nya, tapi pada mati kata seseorang. bila kata kata itu menjadi lebih tajam dari sebilah pedang maka ukur lah dia, ukur la kebijaksanaan nya..fikir kan kata kata remaja bodoh ini! jika Allah mengizinkan..

*ini sudut pandang aku. aku tak tau apa. aku main petik aja, kalau tak nak baca. aku peduli apa!

Assalamualaikum,

  

No comments:

Post a Comment